Οι χορηγούμενες διαφημίσεις Επισκόπησης AI θα εμφανίζονται κάτω από την απάντηση που δημιουργείται από οργανική τεχνητή νοημοσύνη. Αυτή η τοποθέτηση θα είναι καλή ή κακή για τους διαφημιστές;
Οι πολυαναμενόμενες διαφημίσεις επισκόπησης τεχνητής νοημοσύνης της Google είναι ζωντανές και θα αρχίσουν να εμφανίζονται σε χρήστες κινητών στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε σήμερα η Google.
Πρώτα μάθαμε ότι η Google θα ξεκινήσει να δοκιμάζει αυτήν τη νέα μορφή διαφήμισης Επισκόπηση AI πριν από πέντε μήνες (ήταν μια από τις μεγάλες ανακοινώσεις στο Google Marketing Live 2024 τον Μάιο). Ωστόσο, δεν έχουμε δει ακόμη τις διαφημίσεις στη φύση από τότε μέχρι σήμερα (απ’ όσο ξέρω).
Πώς μοιάζουν οι διαφημίσεις επισκόπησης AI. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται ακριβώς κάτω από την απάντηση που δημιουργείται από οργανικό AI στην Επισκόπηση AI. Από τη μία εικόνα που παρείχε η Google, εμφανίζεται σαν μια τυπική διαφήμιση Αγορών κάτω από μια ετικέτα “Χορηγούμενη”.
Πότε θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις. Ένας εκπρόσωπος της Google διευκρίνισε στο Search Engine Land ποιοι τύποι ερωτημάτων θα ενεργοποιήσουν διαφημίσεις Επισκόπησης AI – και πού:
“Αν η ερώτηση ενός χρήστη έχει εμπορική οπτική γωνία – δηλαδή είναι κάτι όπου ένα προϊόν ή μια υπηρεσία θα μπορούσε να είναι σχετικό – τότε μια διαφήμιση μπορεί να εμφανιστεί πάνω, κάτω ή εντός της απάντησης.
“Οι διαφημίσεις εμφανίζονται απευθείας στις Επισκοπήσεις AI όταν σχετίζονται τόσο με το ερώτημα όσο και με τις παρεχόμενες πληροφορίες.
«Για παράδειγμα, για την ερώτηση «πώς μπορώ να βγάλω έναν λεκέ από γρασίδι από τα τζιν;», η Επισκόπηση AI παρέχει μια σειρά από χρήσιμες λύσεις, που κυμαίνονται από τη χρήση κοινών οικιακών προϊόντων έως εμπορικά προϊόντα όπως τα προϊόντα αφαίρεσης λεκέδων. Αντί να χρειάζεστε άλλη αναζήτηση για να βρείτε το σωστό προϊόν, οι σχετικές διαφημίσεις Αγορών εμφανίζονται ακριβώς στην Επισκόπηση AI, επιτρέποντάς σας να βρείτε γρήγορα και εύκολα το τέλειο αφαίρεση λεκέδων.
Πώς να εμφανιστείτε στις διαφημίσεις επισκόπησης AI. Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τους διαφημιστές προκειμένου οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται ως διαφήμιση επισκόπησης τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με την Google:
«Μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις σε αυτές τις εμπειρίες με τις υπάρχουσες διαφημίσεις αναζήτησης, τις καμπάνιες Αγορών και το μέγιστο απόδοσης που υποστηρίζονται από AI. Δεν απαιτούνται πρόσθετες ενέργειες».
Επιπλέον, η Google είπε στο Search Engine Land:
“Οι διαφημίσεις που προβάλλονται στην Επισκόπηση AI θα είναι διαφημίσεις αναζήτησης και αγορών από υπάρχουσες καμπάνιες που μπορούν να κερδίσουν τη δημοπρασία και να απαντήσουν στο ερώτημα και τις πληροφορίες στην Επισκόπηση AI.”
Καμία νέα αναφορά. Θέλετε να μάθετε πώς αποδίδουν οι διαφημίσεις επισκοπήσεων AI; Λοιπόν, άσχημα νέα. δεν θα ξερεις. Ο εκπρόσωπος της Google είπε στο Search Engine Land:
«Αυτήν τη στιγμή δεν προσφέρουμε τμηματοποιημένες αναφορές όταν οι διαφημίσεις εμφανίζονται πάνω, κάτω ή μέσα στις Επισκόπηση τεχνητής νοημοσύνης αναζήτησης. Οι διαφημιστές μπορούν να συμβουλευτούν την Αναφορά όρων αναζήτησης, ως συνήθως.”
Καμία διέξοδος. Ρώτησα επίσης την Google εάν οι διαφημιστές μπορούσαν να εξαιρεθούν από τις διαφημίσεις επισκόπησης AI. Η Google μου είπε:
“Οχι. Θα συνεχίσουμε να ακούμε σχόλια από διαφημιστές και καταναλωτές για να μάθουμε πώς οι διαφημίσεις σε Επισκόπηση τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να είναι χρήσιμες στα ταξίδια αναζήτησης πληροφοριών των ανθρώπων».
Γιατί μας νοιάζει. Οι επισκοπήσεις AI καταλαμβάνουν τον πιο πολύτιμο χώρο στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Επομένως, η εμφάνιση εδώ θα μπορούσε να οδηγήσει σε κλικ, πωλήσεις και έσοδα για την επιχείρησή σας.
Τούτου λεχθέντος, οι διαφημίσεις εμφανίζονται χαμηλότερες (κάτω από μια απάντηση που δημιουργείται από AI) από την κλασική τοποθεσία των διαφημίσεων αναζήτησης (πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης) – επομένως παραμένουν ερωτήματα σχετικά με το εάν αυτή η τοποθεσία θα μπορούσε να οδηγήσει σε χειρότερη απόδοση επένδυσης για τους διαφημιστές (που, και πάλι, θα είναι δύσκολο να γνωρίζουμε δεδομένης της έλλειψης διαφάνειας όσον αφορά τις αναφορές).
Φυσικά, αν πιστεύετε στην Google, συνεχίζει να μας λέει (ενώ δεν μοιράζονται δεδομένα) ότι οι χρήστες βρίσκουν αυτές τις διαφημίσεις “χρήσιμες”.